Pretraživanje

Aktualno:

|

Neke smjernice za brendiranje otoka Paga u funkciji razvoja turizma

 


Stručni rad

Neke smjernice za brendiranje otoka Paga u funkciji razvoja turizma

Tanja Bašić ; Odjel za ekonomiju Sveučilišta u Zadru, Zadar, Hrvatska 
Aleksandra Krajnović   ORCID icon orcid.org/0000-0003-0553-2690 ; Odjel za ekonomiju Sveučilišta u Zadru, Zadar, Hrvatska 
Jurica Bosna   ORCID icon orcid.org/0000-0002-7633-4862 ; Odjel za ekonomiju Sveučilišta u Zadru, Zadar, Hrvatska 

Puni tekst: hrvatski, pdf (521 KB) 

Sažetak
Hrvatski otoci postaju važna turistička odredišta, a njihovim je turističkim razvojem potrebno sustavno upravljati. Brendiranjem destinacije u turizmu ostvaruju se višestruke koristi, dok je sam proces brendiranja dugotrajan te zahtijeva učinkovito provođenje. Na temelju provedenog istraživanja (metodom intervjuiranja eksperata) te relevantne literature u radu se iznose neke smjernice za brendiranje otoka Paga u funkciji razvoja turizma.

Ključne riječi
brendiranjeDestination Management Companymaster planotok Pagturistička destinacija

Hrčak ID: 140398

URI
https://hrcak.srce.hr/140398